2022 Marketo Certified Expert Prüfung für Marketo Zertifizierung
Der Erwerb einer Marketo Zertifizierung ist eine wichtige Möglichkeit, Ihre Marketo Fähigkeiten zu validieren. Wenn Sie zertifiziert werden, treten Sie einer Elitegruppe von Marketingfachleuten bei, die feststellen, dass die Zertifizierung ihre Karriere vorantreibt, da die Nachfrage nach Marketo Experten weiter wächst. Die Marketo Zertifizierung fördert Ihre Karriere und verdient Glaubwürdigkeit in der Marketingwelt. Zeigen Sie Arbeitgebern Ihre fundierten Marketo-Kenntnisse, -Fähigkeiten und -Kenntnisse, indem Sie ein Marketo Certified Expert werden. Realexam bietet die neuesten Fragen und Antworten für die Marketo Certified Expert Prüfung, die den Kandidaten helfen, sich auf die Zertifizierungsprüfung vorzubereiten. Hier sind einige Beispielfragen.
1.Which two asset types can be used in an engagement program stream? (Choose two.)
A. Program
B. Report
C. Email
D. Landing page
E. Social button
Answer: A,C
Explanation:
Reference: https://docs.marketo.com/display/public/DOCS/Understanding+Engagement+Programs
2.In which two ways can a marketer avoid a spamtrap? (Choose two.)
A. Establish a direct Opt-in process for all leads
B. Email leads who have been inactive for more than 6 months
C. Purge the database of inactive leads
D. Purchase lists from data vendors
Answer: A,C
Explanation:
Reference: https://nation.marketo.com/t5/Knowledgebase/What-is-a-spamtrap-and-why-do-they-matter/ta-p/248282
3.A marketer wants to create a Program Performance Report that shows the performance for all programs targeting a certain geographic region.
What would be the best way to accomplish this?
A. Add a custom column to the Program Performance Report.
B. Use a custom tag as a filter on the setup tab of the Program Performance Report.
C. Use a filter on the smart list of the Program Performance Report.
D. Use the drill down feature of the Program Performance Report.
Answer: B
4.Which type of leads will receive a non-operational email?
A. Marketable leads
B. Marketing suspended leads
C. Blacklisted leads
D. Unsubscribed leads
Answer: D
Explanation:
Reference: https://nation.marketo.com/t5/Product-Documents/How-Does-Marketo-Decide-Whether-a-Person-Receives-Email-or-Not/ta-p/250309
5.A marketer is creating an autoresponder email to send a link to a piece of content.
What is an incorrect use of a token?
A. A text token for the link to a displayed image
B. A text token for the link to the content
C. A lead token for the lead’s first name
D. A styled rich text token for the subject line.
Answer: B
Mehr Marketo Ressourcen siehe bitte auf https://www.realexam.de/Pr%C3%BCfung/fragen-und-antworten-fuer-mce/
HINTERLASSE EINEN KOMMENTAR